A minőségbiztosítási rendszer működtetése: 

Napi szintű működtetése érdekében a megjelölt eljárások alkalmazásába bevonja a folyamat minden érintett (külső és belső) szereplőjét.

Érdeklődők telefonon, e-mailen, személyesen a Debreceni Vizsgaközpont Kft. fiókirodájában, ügyfélfogadási időben: 4024 Debrecen, Haláp utca 2. 

Hétfőtől-csütörtökig 8:00-16:00, pénteken 8.00-12.00 között vagy postai levelezéssel kaphatnak felvilágosítást, tájékoztatást.

Adatokat gyűjtünk és elemzünk a képzésben résztvevők tanulási eredményeivel, az elégedettség-mérésével, az oktatói, az intézmény rendelkezésére álló erőforrások hatékonyságával, a képzésekkel megszerzett kompetenciák munkaerő-piaci hasznosulásával kapcsolatosan, valamint az intézmény tevékenységéhez kapcsolódó információ nyilvánosságával összefüggően.

Ügyfélszolgálatunkon tesszük közzé a képzési tevékenységre vonatkozó mennyiségi és minőségi információkat.