Debreceni Vizsgaközpont Kft.
> Vizsgaszervezés országszerte
> 20 év tapasztalat
MAGUNKRÓL ELÉRHETŐSÉG VIZSGASZERVEZÉS KÉPZÉS ÜGYINTÉZÉS LETÖLTÉSEK MINŐSÉGÜGY
„Önnek van egy problémája, nekünk van egy megoldásunk!”

A DEBRECENI VIZSGAKÖZPONT KFT.

MINŐSÉGPOLITIKÁJA

A Debreceni Vizsgaközpont Kft. meghatározott célja, hogy az iskolarendszeren kívüli felnőttképzési tevékenységet folytató gazdasági és egyéb szervezetek érdekeinek figyelembevételével, feladatainak magas szintũ megvalósításával biztosítsa a szakképesítésekkel összefüggő vizsgaszervezési feladatokat és képzések lebonyolítását. Mindezt optimális gazdasági feltételekkel, rugalmasan, a szabályok és rendelkezések betartásával.

A Debreceni Vizsgaközpont Kft. vezetése jelen minőségpolitikájában is kinyilvánítja a minőség iránti elkötelezettségét.

A Debreceni Vizsgaközpont Kft. vezetésének feladata, hogy a minőségpolitikában megfogalmazott célok valamennyi munkatárs szemléletében és napi munkájában tudatosuljanak és erről a partnerek egyaránt tudomást szerezzenek.

Hosszú távú célunk, hogy Magyarország egyik legismertebb, legjobb szolgáltatásokat nyújtó szervezetévé váljunk, és az élvonalbeli helyzetünket tartósan megőrizzük.

A vizsgaszervezési tevékenység minőségpolitikáját alkotó főbb céljaink a következők:

  • A törvényes mũködés érdekében a vizsgaszervezési tevékenység során a vonatkozó jogszabályokban megfogalmazott előírásokat maradéktalanul betartjuk.
  • Ügyfélfogadásunk, ügyfélkapcsolati rendszerünk, szervezeti kommunikációnk gyakorlati megvalósítása során arra törekeszünk, hogy azt korszeruen, gyorsan és maximálisan szolgálja szerződött partnereinket.
  • Az esetlegesen szükséges panaszkezelésről ügyfeleinket tájékoztatjuk, annak folyamatát évente, illetve szükség esetén gyakrabban is felülvizsgáljuk.
  • A vizsgaszervezési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációnk kialakításakor a jogszabályi megfelelés mellett ügyelünk arra is, hogy az a lehető legjobban szolgálja a vizsgaszervezési folyamatok nyomon követését, és segítse a tervezést és fejlesztést is.
  • Együttmũködünk az illetékes hatósági és eljáró szervezetekkel.

A felnőttképzési tevékenység minőségpolitikáját alkotó főbb céljaink:

  • A törvényes működés érdekében a felnőttképzési tevékenység során a vonatkozó jogszabályokban megfogalmazott előírásokat maradéktalanul betartjuk.
  • Képzési ajánlatainkkal figyelembe veszük a munkaerőpiaci keresletet.
  • A képzések színvonalának biztosítása és a megfogalmazott minőségcélok elérése érdekében rendszeres önértékelés és elemzés történik.
  • Szakképzett, több éves, évtizedes tapasztalattal rendelkező oktatók alkalmazása.

A minőségcélok teljesüléséhez elengedhetetlenül fontos a lehető legjobb humán erőforrás biztosítása és tovább fejlesztése. Arra törekszünk, hogy munkatársaink munkakörének megfelelő felsőfokú végzettséggel és több éves szakmai gyakorlattal rendelkezzen. Továbbá biztosítjuk számukra a rendszeres továbbképzési lehetőséget.

Tárgyi feltételeket saját és bérelt eszközökkel biztosítjuk. Folyamatosan törekszünk a legújabb legkorszerũbb eszközök és technológiák beszerzésére.

Az intézmény jövőjének biztosítása szempontjából cél a munkafolyamatok, valamint a tevékenység eredményességének folyamatos javítása. Minőségpolitikánkat, minőség céljainkat és azok teljesülését évente felülvizsgáljuk, és a megváltozott igényekhez igazítjuk.

Jó szakemberek, korrekt alvállalkozók, megfelelő technikai berendezések segítségével jó minőségũ, vevői elégedettségre törekvő szolgáltatás biztosításában vagyunk érdekeltek a teljes tevékenységi területen.

A beszállítókkal szakmailag és üzletileg is korrekt együttmũködés fenntartására törekszünk.

Debrecen, 2015. október

ISTENES GYULA
ügyvezető igazgató