Debreceni Vizsgaközpont Kft.
> Vizsgaszervezés országszerte
> 20 év tapasztalat
MAGUNKRÓL ELÉRHETŐSÉG VIZSGASZERVEZÉS KÉPZÉS ÜGYINTÉZÉS LETÖLTÉSEK MINŐSÉGÜGY
„Önnek van egy problémája, nekünk van egy megoldásunk!”

A DEBRECENI VIZSGAKÖZPONT KFT. MINŐSÉGCÉLJA

A Debreceni Vizsgaközpont Kft. minőségcéljainak meghatározásakor olyan célok megfogalmazását rögzítjük, amelyeket azért tũz ki és kíván elérni a Debreceni Vizsgaközpont Kft., hogy ez által vizsgaszervezési céljai teljesüljenek. A minőségcélok meghatározásánál az eredményesség, az áttekinthetőség, a lényegesen döntő célok meghatározása és a megvalósíthatóság a vezérlő elv.

A szervezetmũködésének javításának és fejlesztésére célkitũzései:

  • A vizsgaszervezési tevékenység során a vonatkozó jogszabályokban megfogalmazott előírások maradéktalan betartása érdekében a Debreceni Vizsgaközpont Kft. jogszabályfigyelő és értelmező tevékenységet valósít meg.
  • Ügyfélfogadásunk, ügyfélkapcsolati rendszerünk, szervezeti kommunikációnk gyakorlati megvalósításának, szerződött partnereink gyors és maximális kiszolgálásának megvalósítása érdekében alkalmazzuk és folyamatosan fejlesztjük irodatechnikai és kommunikációs eszközeinket. Azok hatékony működtetése érdekében informatikában jártas és képzett szakembert alkalmazunk.
  • Az esetlegesen szükséges panaszkezelések során az "azonnali ügyintézés -azonnali elintézés" elvét alkalmazzuk és várjuk el munkatársainktól.
  • A vizsgaszervezési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációnk kialakításakor a jogszabályi megfelelésének biztosítása érdekében csak azon szerződött partnereinkkel újítjuk meg éves szerződéseinket, akik ebben együttműködőek.

Debrecen, 2015. október

ISTENES GYULA
ügyvezető igazgató